mandag den 23. juli 2007

Stewards Michel Fache og Agnete

Agnete Skriver: En skuffende 8. plads…

Hvad gik der galt?! Smed først 1. pladsen, til 2. plads. Om fredagen røg jeg ned på en 4. plads og lørdag, den sidste dag: total 8. plads.
Igen stor tak til alle jer der har fulgt mig – det har jeg været utrolig beæret over. Både Jens, Githa og Søren har løbende checket Blog'en og med stor glæde refereret over alle kommentarerne

….og så kan jeg også sige at Jens, Githa og Søren har også gjort det virkelig godt dernede: coaches, team captains, hjælpere, pr-mand/kvinde, organisatorer – helt uden komplikationer !! Fantastisk! Jeg er af den overbevisning at vi som danskere har gjort et godt indtryk på alle og vil blive husket ... det har været en konkurrence hvor der er blevet grinet meget.

2 kommentarer:

Githa Grum-Schwensen sagde ...

Hej Agnete

Tak for de gode dage i Frankrig og tak for din medvirken til pressedækning. Uanset placering har du sørget for god underholdning til både svæveflyvere og andre.

DR MidtVest har nu lagt dit interview på nettet - se link.

http://www.dr.dk/Regioner/Vest/DRMidtVest/Programmer/Genlyt/20070723113015.htm

Vi ses på Arnborg over en god middag med masser af rødvin.

Mange hilsner

Søren og Githa

Anonym sagde ...

Hi Agnete, I don't understand so much but looks good your blog! How are you?? I'm not working anymore in ILPEA and now I'm missing your email! Please sent me an Email to kathrin@gmx.org

Thank you!
Have a great day,
Kathrin